Aktualności

        • 550. rocznica nadania naszemu miastu praw miejskich
          • 550. rocznica nadania naszemu miastu praw miejskich

          • W niedzielę 12 października br. delegacja naszej szkoły z panią dyrektor w asyście Pocztu Sztandarowego  uczestniczyła w uroczystej mszy świętej z okazji 550 rocznicy nadania naszemu miastu praw miejskich. Msza święta sprawowana była pod przewodnictwem Biskupa Diecezji Warszawsko-Praskiej Jego Ekscelencji ks. Bp. Romualda Kamińskiego.  Radzymińska społeczność uczciła również pamięć o św. Janie Pawle  z okazji XXV Dnia Papieskiego. We Mszy Świętej licznie uczestniczyły poczty sztandarowe organizacji i szkół z terenu gminy Radzymin oraz przedstawiciele władz samorządowych.

             Koło Historyczne „Wiarus”

        • Obchody Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji
          • Obchody Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji

          • Tegoroczne obchody Europejskiego Tygodnia Świadomości Dysleksji odbywały się w dniach 6-12 października pod hasłem Dysleksja - od opinii do człowieka. Uczniowie naszej szkoły na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych oraz terapii pedagogicznej czynnie uczestniczyli w obchodach Tygodnia Świadomości Dysleksji. Zajęcia miały na celu propagowanie wiedzy na temat specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu. Uczniowie zostali zapoznani z podstawowymi zagadnieniami związanymi z tym tematem, mieli okazję poznać sylwetki sławnych osób z dysleksją, dowiedzieć się więcej na temat faktów i mitów związanych z tym zaburzeniem oraz zrozumieć, że dysleksja nie stanowi przeszkody w osiąganiu sukcesów. Podczas zajęć uczniowie wykonywali różnorodne ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, sprawność manualną i grafomotoryczną. Tworzyli także mapy myśli, rozwiązywali zadania i uczestniczyli w rozmowach o akceptacji, tolerancji, różnorodności i wzajemnym wsparciu.

            Uczniowie klas I-VIII podczas zajęć zmierzyli się zróżnymi zadaniami m.in.:

            - Ortografia na wesoło - Uczniowie rozwiązywali dyktanda graficzne , uzupełniali wyrazy z lukami, tworzyli zdania.

            - PUSy - Dyslektyczne potyczki (zadania obrazkowe, zadania językowe oraz zadania obrazkowo-językowe).

            - mTalent Dysleksja - interaktywny zestaw ćwiczeń/ materiałów dydaktyczno-terapeutycznych.

            Opracowanie: Kinga Gruszka, Aleksandra Delak

        • Apel upamiętniający 86. rocznicę utworzenia Polskiego Państwa Podziemnego
          • Apel upamiętniający 86. rocznicę utworzenia Polskiego Państwa Podziemnego

          • Dnia 10 września 2025 roku w naszej szkole odbył się uroczysty apel upamiętniający 86. rocznicę utworzenia Polskiego Państwa Podziemnego. W  wydarzeniu wzięli udział uczniowie, nauczyciele oraz dyrekcja szkoły. Podczas uroczystości przypomniano, że Polskie Państwo Podziemne powstało 27 września 1939 roku, tuż po klęsce kampanii wrześniowej, jako unikalna w skali Europy konspiracyjna struktura państwowa. Działało ono w czasie okupacji niemieckiej i sowieckiej, obejmując zarówno działalność wojskową (Armia Krajowa), jak i cywilną – z własnym szkolnictwem, sądownictwem oraz administracją. Celem jego istnienia była walka o niepodległość oraz zachowanie ciągłości państwowości polskiej mimo okupacji.

            Uczniowie w krótkim montażu słowno-muzycznym przedstawili losy żołnierzy Armii Krajowej oraz ludzi, którzy z narażeniem życia bronili polskiej kultury i  tożsamości narodowej. Apel był wyrazem szacunku i wdzięczności wobec wszystkich, którzy walczyli o wolną Polskę.

            Nasza szkoła pamięta o ważnych wydarzeniach historycznych i dba o to, by kolejne pokolenia uczniów znały historię swojego kraju, szanowały bohaterów i  czerpały z ich postawy patriotyczne wzorce.

            Opracowanie: Iwona Jaworska

        • Warsztaty z udziałem ratownika medycznego
          • Warsztaty z udziałem ratownika medycznego

          • Dnia 09.10.2025r. klasa 2f uczestniczyła w warsztatach praktycznych z udziałem ratownika medycznego, które zostały zorganizowane z inicjatywy rodziców a przeprowadzone na terenie szkoły.

            Celem spotkania było kształtowanie wśród uczniów bezpiecznych i prawidłowych postaw w sytuacjach zagrożenia i udzielania pierwszej pomocy poszkodowanym osobom. Dzieci miały możliwość korzystania z zestawu fantomów, czyli wiernie odtworzonych manekinów umożliwiających realistyczny trening podstawowych czynności z zakresu resuscytacji krążeniowo - oddechowej osób we wszystkich grupach wiekowych. Największą atrakcją było zwiedzanie pojazdu, który na co dzień jest wykorzystywany w pracy przez ratownika medycznego.

            Na koniec uczniowie mogli z wykorzystaniem specjalnych okularów przenieść się w wirtualną rzeczywistość i udzielać pierwszej pomocy poszkodowanej osobie.

            Opiekun: Izabela Szczurowska

        • VII Olimpiada Języka Angielskiego Juniorów
          • VII Olimpiada Języka Angielskiego Juniorów

          • Dnia 9 października 2025 r. w naszej szkole przeprowadzono I część I etapu Olimpiady Języka Angielskiego Juniorów, której organizatorem jest Wyższa Szkoła Języków Obcych im. Samuela Bogumiła Lindego w Poznaniu. Zadaniem uczniów było rozwiązanie testu składającego się z 45 pytań w czasie 45 minut. Podzielony na dwie grupy test był jednakowy dla wszystkich uczestników na terenie całej Polski. Został również przeprowadzony o tej samej porze — o godz. 13:00.

            W konkursie udział wzięło 25 uczniów z klas VII  i VIII. Niestety żaden uczeń nie zakwalifikował się do II części. Konieczne było zdobycie minimum 20 punktów z 45 możliwych. Najwyższy wynik — 19 punktów — uzyskał Antoni Jachacy.

            Należy podkreślić, że zakres wiedzy i umiejętności sprawdzanych podczas olimpiady wykracza poza treści zawarte w podstawie programowej dla II etapu edukacyjnego. Olimpiada Języka  Angielskiego dla Juniorów wymaga znajomości nietypowych struktur gramatycznych. Uczestnicy konkursu, oprócz posiadania bogatego zasobu słownictwa, są sprawdzani z wiedzy o krajach anglojęzycznych, a także ich kulturze.

            Uczestnikom dziękujemy za udział i życzymy powodzenia w kolejnych edycjach.
            Opracowanie: Emilia Żmijewska-Łapińska, szkolny koordynator Olimpiady

        • Wycieczka do "Farmy Wuja Toma" w Warszawie
          • Wycieczka do "Farmy Wuja Toma" w Warszawie

          • W dniu 7 października 2025 r. uczniowie klas: 3a i 3g wraz z wychowawcami wybrali się na wycieczkę do ,,Farmy Wuja Toma’’ w Warszawie. Była to niezwykle ciekawa i pełna atrakcji wyprawa, która pozwoliła dzieciom spędzić czas na świeżym powietrzu, w otoczeniu przyrody i zwierząt.

            Na początku naszej wizyty zostaliśmy przywitani przez przewodniczki, które oprowadziły nas po całym terenie farmy. Pokazały nam wiele gatunków zwierząt: alpaki, króliki, owieczki, kucyki, indyki, kury oraz inne zwierzęta gospodarskie. Dowiedzieliśmy się, czym karmimy poszczególne zwierzęta i jak należy to robić, żeby było to dla nich bezpieczne. Każde dziecko miało okazję nakarmić niektóre z nich.

            Następnie przeszliśmy do części poświęconej dyniom. I tu naprawdę było, co podziwiać. Farma Wuja Toma zachwyciła nas swoim urokiem – to niezwykle malownicze i starannie utrzymane miejsce, w którym widać troskę o każdy detal. Zobaczyliśmy tam różnorodne dynie: małe, duże, kuliste, podłużne, gładkie i chropowate. W kolorach od głębokiej pomarańczy, po zielony i biały.

            Dużą frajdą była też zabawa w labiryntach z dyń, które były przygotowane specjalnie dla dzieci. Potem wszyscy mogli wyszaleć się na placu zabaw. Były również przejażdżki w wózkach do przewożenia dzieci.

            Na zakończenie wycieczki wszyscy wspólnie piekliśmy kiełbaski przy ognisku, co było nie tylko pyszną, ale też integrującą atrakcją. Dzieci wróciły zmęczone, ale bardzo zadowolone, pełne nowych wrażeń i ciekawostek o zwierzętach i o dyniach.

            Opiekunowie: Agata Szymborska, Barbara Giera     

        • Wyjście uczniów klasy 3a na skrzyżowanie ulic oraz realizacji programu „Odblaskowa szkoła”
          • Wyjście uczniów klasy 3a na skrzyżowanie ulic oraz realizacji programu „Odblaskowa szkoła”

          • Dnia 3 października 2025 r. uczniowie klasy 3a wraz z wychowawczynią p. Barbarą Gierą i p. Marią Bal-Stach udali się na pobliskie skrzyżowanie ulic w ramach zajęć dotyczących bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

            Celem wyjścia było utrwalenie zasad bezpiecznego poruszania się po drogach, prawidłowego przechodzenia przez jezdnię oraz obserwacja działania sygnalizacji świetlnej i znaków drogowych. Uczniowie przypomnieli sobie, jak ważne jest zachowanie ostrożności w pobliżu jezdni oraz jak należy reagować w sytuacjach potencjalnego zagrożenia.

            Zajęcia odbyły się w ramach programu „Odblaskowa szkoła”, którego celem jest promowanie noszenia elementów odblaskowych i zwiększenie bezpieczeństwa dzieci w drodze do szkoły i ze szkoły. Każdy uczeń otrzymał własnoręcznie wykonany odblaskowy brelok  i dowiedział się, jak duże znaczenie ma ich używanie po zmroku.

            Uczniowie z dużym zaangażowaniem uczestniczyli w zajęciach, wykazując się znajomością zasad ruchu drogowego oraz odpowiedzialną postawą na drodze.

            Opracowanie : Barbara Giera

        • "Sprzątamy dla Polski"
          • "Sprzątamy dla Polski"

          • 3 października 2025 rok nasza szkoła wzięła udział w ogólnopolskiej akcji ekologicznej "Sprzątamy dla Polski", której celem jest kształtowanie postaw proekologicznych wśród dzieci i młodzieży, oraz troska o nasze środowisko. Tegoroczna już X edycja akcji #SprzątamyDlaPolski została objęta Honorowym Patronatem Prezydenta Rzeczypospolitej Polski Karola Nawrockiego. W wydarzeniu uczestniczyli uczniowie klas 7-8 ze Szkolnego Klubu Wolontariusza wraz z opiekunami Anetą Żołądek i Dorotą Chacińską.Zaopatrzeni w rękawiczki oraz w worki, wyruszyliśmy w teren, aby posprzątać. Zebraliśmy kilka worków, dzięki czemu uczniowie mieli satysfakcje, że mogli coś zrobić dla naszej ojczyzny.

            Opracowanie: Aneta Żołądek

        • Zajęcia sensoryczne
          • Zajęcia sensoryczne

          • W dniu 2 października w świetlicy odbyły się zajęcia sensoryczne z kaszą manną. Uczniowie z klas pierwszych rysowali palcem w kaszy mannie. Była to nie tylko forma rozrywki ale także doskonałe ćwiczenie multisensoryczne. Zabawa ta daje uczniom niesamowitą radość a przy tym  pozwala regulować i zwalniać napięcie mięśniowe. W związku z tym dołączam zdjęcia z zajęć i przesyłam  Pani Dyrektor.

            Zajęcia przeprowadziła Barbara Pakieła

        • SUKCES  NASZYCH  DRUŻYN W  VII BIEGU PATROLOWYM PAMIĘCI HALINKI BRZUSZCZYŃSKIEJ ps. MAŁA
          • SUKCES NASZYCH DRUŻYN W VII BIEGU PATROLOWYM PAMIĘCI HALINKI BRZUSZCZYŃSKIEJ ps. MAŁA

          • W dniu 2.10.2025 uczniowie naszej szkoły uczestniczyli w VII Biegu Patrolowym Pamięci Halinki Brzuszczyńskiej ps. Mała organizowanym w Ossowie przez I LO PUL Wołomin.

            W rywalizacji wzięły udział liczne zespoły z wielu szkół naszego regionu, które sprawdzały swoje umiejętności w zadaniach terenowych, sprawnościowych i patriotycznych. Z ogromną dumą informujemy, że nasze drużyny spisały się znakomicie, zajmując II i III miejsce w klasyfikacji końcowej! To ogromne osiągnięcie, które pokazuje nie tylko świetne przygotowanie fizyczne, ale także znajomość historii, umiejętność współpracy i determinację w działaniu. Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom, a szczególnie naszym reprezentantom – dziękujemy za godne reprezentowanie naszej szkoły i oraz piękną sportową postawę.

            Do zawodów wystawiliśmy reprezentację naszej szkoły podzieloną na dwie drużyny:

            Drużyna A - zajęła II miejsce

            1. Wąsik Tomasz
            2. Lesik Filip
            3. Ruczkowski Bartosz
            4. Wardakowska Wiktoria

            Drużyna B zajęła  III miejsce

            1. Ziółkowski Piotr
            2. Kozakiewicz Filip
            3. Lasota Dominik
            4. Wyszkowska Oliwia
            5. Niźnik Bartosz

            Nasze drużyny pokonały ponad 11 kilometrową trasę leśną z bardzo dobrym czasem, wykonując po drodze między innymi takie zadania jak: wymagający tor przeszkód, strzelanie laserowe, czołganie, przeprawa przez rzekę, rzut granatem, przenoszenie rannego, pierwsza pomoc rannemu, przepychanie auta, przenoszenie worków z piaskiem. Wszyscy zmęczeni i zadowoleni z ukończenia biegu dotarli do mety.

            Opiekun: Arkadiusz Kostrzębski

        • Na dobry  początek – integracja  w terenie
          • Na dobry początek – integracja w terenie

          • We czwartek 2 października 2025 r. klasy 6B i 6E były na wycieczce w Kompleksie Olszynka, gdzie była fantastyczna zabawa. Odbywały się tam różne konkurencje sportowe i alpinistyczne jak np. przeciąganie liny na dmuchańcu. Czekała też na nas wysoka tyrolka, na zjazd z  której nie każdy się odważył. Wiele osób oceniło ją jako ekstremalną. Następnie mogliśmy spróbować naszych sił na ściance wspinaczkowej i w parku linowym wśród drzew. Po zejściu na ziemię zaliczyliśmy jeszcze mini piłkarzyki. Ostatnią atrakcją był most nad wodą, z którego nie trudno było się ześliznąć.

            Zakończyliśmy nasz wyjazd ogniskiem z kiełbaskami, a w międzyczasie miłośnicy grzybobrania ruszyli pomiędzy drzewa pobliskiego lasku w poszukiwaniu darów jesieni.

            W naszym odczuciu wycieczka była ekscytująca i pełna wrażeń.

            Opracowanie: Marcel Joński, Mateusz Biały, Daria Woźniak kl. 6B

        • Wycieczka do Warszawy kl. 5e
          • Wycieczka do Warszawy kl. 5e

          • 1 października uczniowie klasy 5e i 5g wybrali się na wycieczkę do Warszawy. Pierwszym zwiedzanym miejscem był Stadion Narodowy. Po najciekawszych miejscach stadionu oprowadzał nas przewodnik, który również opowiadał o funkcjach jakie pełni obiekt, jego historii i najważniejszych oraz największych wydarzeniach, które odbyły się właśnie na Stadionie Narodowym.

            Kolejnym odwiedzonym miejscem było Warsaw Towers, gdzie Kolejkowo przedstawia makietę Warszawy w miniaturze (skala 1:25). Na stołecznej wystawie mogliśmy obejrzeć miniaturową stolicę w pigułce. Na makietach były  praskie uliczki, Stare Miasto, Bulwary Wiślane, Zamek Królewski.. Pojawiły się też most Gdański, plac Zbawiciela, plaża Romantyczna, Cytadela Warszawska czy Pomnik Małego Powstańca.

            Na ekspozycji znalazło się 580 metrów torów, po których jeździ 17 pociągów. Do tego doliczyć należy obecne na makietach 202 samochody, 155 budynków oraz ponad 5 tys. figurek ludzi i zwierząt. Podczas zwiedzania zmienia się również pora dnia. Przez 7 minut jest dzień a przez 4 minuty trwa noc, podczas której nadchodzi burza i pada deszcz w okolicy placu Zbawiciela. Wszyscy byli pod wrażeniem tej wystawy.

            Opiekę nad uczniami sprawowały: p. Natalia Wienics, p Katarzyna Rabajczyk i p. Anna Ciborowska

        • Warsztaty jesienne w świetlicy
          • Warsztaty jesienne w świetlicy

          • 1 października 2025r. odbyły się warsztaty jesienne w świetlicy. Na warsztatach uczniowie malowali farbami akrylowymi ozdoby z gipsu ceramicznego o jesiennych kształtach takich jak liście, żołędzie, grzyby, drzewa i wiewiórki. Zajęcia przebiegały w twórczej atmosferze. Uczestnictwo w warsztatach stworzyło wszystkim okazję do rozwijania zdolności i umiejętności plastycznych.    

            Warsztaty przygotowała Barbara Pakieła oraz Bożena Rolka.

        • "Odblaskowa Szkoła"
          • "Odblaskowa Szkoła"

          • W związku z Ogólnopolskim Policyjnym Dniem Odblasków przypadającym na 1 października,  jak co roku na lekcjach techniki w każdej klasie 4 naszej szkoły został przeprowadzony cykl zajęć związanych z elementami odblaskowymi pod hasłem: „Odblaski ratują życie”. Na lekcjach uczniowie zostali zapoznani z różnymi rodzajami odblasków, rolą, jaka odgrywają w życiu każdego człowieka, zarówno małego jak i dużego. Uczniowie dowiedzieli się:

            • Dlaczego odblaski są potrzebne: Po zmroku pieszy bez odblasków jest widoczny dla kierowcy dopiero z odległości około 20–30 metrów. Z odblaskami – nawet z 150 metrów.
            • Kiedy trzeba je nosić: Zgodnie z przepisami, każdy pieszy poruszający się po zmroku poza obszarem zabudowanym musi mieć elementy odblaskowe. Ale warto je nosić także w mieście, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym.
            • Gdzie je umieszczać: Odblaski powinny być widoczne z przodu i z tyłu – najlepiej na rękawach, plecakach, nogawkach lub butach.
            • Jakie są rodzaje odblasków: opaski, breloki, naklejki, kamizelki czy naszywki
            • Jak działają: Odblaski odbijają światło reflektorów samochodowych, dzięki czemu pieszy staje się widoczny dla kierowcy.

            Dodatkowo na lekcji każdy uczeń mógł zaprezentować swoje elementy odblaskowe, jakie posiada. Na koniec każdych zajęć  został przeprowadzony quiz związany z przepisami i zasadami poruszania się pieszych i rowerzystów, elementami odblaskowymi. Wszyscy uczniowie wykazali się ogromną wiedzą w tym zakresie. Byli bardzo zaangażowani podczas tej zabawy. Najlepsi zostali nagrodzeni oceną celującą i nagrodą w postaci „słodkości”, pozostali, którzy mieli troszkę mniej szczęścia otrzymali nagrodę pocieszenia w formie „słodkości”. Wszystkim naszym uczniom życzymy:

            •  Bezpiecznej drogi do szkoły i z powrotem. Niech odblaski zawsze chronią Was na drodze, a każdy dzień zaczyna się i kończy bezpiecznie.
            • Widoczności i rozwagi. Bądźcie zawsze widoczni — nie tylko dzięki odblaskom, ale też przez swoje mądre decyzje i dobre serca.
            • Świadomego poruszania się. Niech odblaski przypominają Wam, że bezpieczeństwo to nie tylko obowiązek, ale też troska o siebie i innych.
            • Uśmiechu i pewności siebie. Niech noszenie odblasków będzie powodem do dumy — bo dbacie o siebie i pokazujecie, że jesteście odpowiedzialni.
            • Dobrego przykładu dla innych. Niech Wasza postawa inspiruje kolegów, młodszych uczniów i dorosłych do noszenia odblasków i dbania o bezpieczeństwo.

            Koordynator szkolny konkursu: Wioletta Wielgat

        • Odlaskowa Szkoła 2025
          • Odlaskowa Szkoła 2025

          • Nasza szkoła bierze udział w konkursie Ogólnopolskim pn. Odblaskowa Szkoła 2025. W dniu 01.10.2025r w świetlicy szkolnej obchodziliśmy Dzień Odblasku. Celem zajęć było uświadomienie dzieciom znaczenia noszenia odblasków oraz bezpiecznego poruszania się po drogach.

            Podczas zajęć dzieci obejrzały film edukacyjny przedstawiający zasady bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów, odbyła się pogadanka na temat widoczności po zmroku oraz konieczności noszenia elementów odblaskowych. uczniowie wspólnie wysłuchali i zaśpiewali piosenkę o bezpieczeństwie na drodze. Na koniec dzieci wykonały pracę plastyczną - własną kamizelkę odblaskową z papieru metodą wydzieranki. Na zakończenie zajęć dzieci dostały opaski odblaskowe.
            Zajęcia przebiegały w atmosferze zaangażowania i dobrej zabawy. Uczniowie zrozumieli, jak ważne jest dbanie o swoje bezpieczeństwo i widoczność na drodze.


            Wychowawcy świetlicy: Anita Sobótko, Marija Rusinowicz, Marta Dziekan, Katarzyna Jachacy, Katarzyna Szałańska, Izabela Dudek, Anna Piechucka

        • Odblaskowa Szkoła
          • Odblaskowa Szkoła

          • Dnia 1 października 2025roku klasa 2D wraz z wychowawczynią Panią Anną Musiał uczestniczyła w konkursie Ogólnopolskim pt. "Odblaskowa Szkoła 2025". Celem było uświadomienie zagrożenia nie noszenia elementów odblaskowych po zmroku. Uczniowie dowiedzieli się w jaki sposób odblaski zwiększają widoczność pieszego po zmroku. Rozmawiali na temat przepisów dotyczących noszenia odblasków. Wykonali odblaski, które umieściły na plakacie tworząc hasło przewodnie lekcji: ODBLASK WIDOCZNY Z ODDALI ŻYCIE CI OCALI!

            Opiekun: Anna Musiał

        • Spotkanie literacko-muzyczne z Martą Fox i Arturem Gotzem w  Miejskiej Sali Koncertowej w Radzyminie
          • Spotkanie literacko-muzyczne z Martą Fox i Arturem Gotzem w Miejskiej Sali Koncertowej w Radzyminie

          • Dnia 1 października 2025 roku klasy 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 3b, 3f wzięły udział w wyjątkowym spotkaniu, podczas którego została promowana bajka Smog nas zje Marty Fox z muzyką Artura Gotza, która dostępna była formie książki z nutami. Utwór poruszał tematykę ekologiczną, dotyczącą zanieczyszczenia powietrza. Podczas multimedialnego spotkania dzieci nauczyły się wspólnie kilku zwrotów języka migowego, a na ekranie  można było zobaczyć animowane teledyski przygotowane przez profesjonalnych artystów. Zaprezentowano piosenki m.in. Zielona Nikola, Erwin Smok czy Paweł Raper.
            Bajka pozwoli dzieciom rozeznać się we własnych emocjach, akceptować inność, podejmować wspólne działania.

            Opracowanie: Marzena Marchel

        • DZIEŃ CHŁOPAKA W KLASIE III a
          • DZIEŃ CHŁOPAKA W KLASIE III a

          • 1 października 2025r. klasa 3a świętowała Dzień Chłopaka w kręgielni ,,Black Strike” w Ciemnem.

            Uczniowie mieli spróbować swoich sił w grze w kręgielni. Celem wyjazdu było: propagowanie różnych form rekreacji i wypoczynku, zainteresowania uczniów ciekawą  i nietypową dyscypliną sportu, zacieśnienie relacji koleżeńskich.

            Pomysłodawcami takiej formy obchodów Dnia Chłopaka byli Rodzice uczniów, za co bardzo dziękujemy.

            Pobyt w kręgielni dostarczył uczniom wielu niezapomnianych wrażeń i pozytywnych emocji. Okazał się fantastycznym sposobem aktywności ruchowej, zabawy i nauki innej niż dotychczas.

            Opracowanie: Barbara Giera

        • Lekcja w kl. 3g - Noś odblaski
          • Lekcja w kl. 3g - Noś odblaski

          • Podczas dzisiejszej lekcji (01.10.2025r.) uczniowie klasy 3g rozmawiali z wychowawcą o tym, jak ważne jest noszenie odblasków, szczególnie po zmroku i w czasie złych warunków pogodowych. Odblaski pomagają kierowcom szybciej zauważyć pieszego na drodze, co znacząco zwiększa bezpieczeństwo.Na początku odbyła się pogadanka, podczas której dzieci dzieliły się swoimi doświadczeniami i wiedzą na temat bezpiecznego poruszania się po drodze. Następnie uczniowie obejrzeli film tematyczny pokazujący, jak odblaski mogą uratować życie.Na zakończenie przeprowadziliśmy eksperyment w ciemnym pomieszczeniu. Porównaliśmy widoczność osoby z odblaskami i osoby bez elementów odblaskowych. Dzięki temu uczniowie mogli na własne oczy zobaczyć, jak duża jest różnica między widocznością.Lekcja była bardzo pouczająca i przypomniała wszystkim, że noszenie odblasków to prosty sposób, by zadbać o swoje bezpieczeństwo.

            Opracowanie: Agata Szymborska

        • Wycieczka do Argo City oczami ucznia
          • Wycieczka do Argo City oczami ucznia

          • 29 września 2025 r. klasy 5b i 5c wzięły udział w jesiennej wycieczce do Argo City - miejscu pełnym przygód i niezapomnianych atrakcji. Dzień rozpoczęliśmy od przejażdżki wozem traperskim i udziału w tradycyjnych wykopkach. Uczyliśmy się o ziemniakach, a potem sami zbieraliśmy je na polu. Nie zabrakło też ziemniaczanych konkurencji - rzuty do kosza, sztafeta, budowanie wieży czy tworzenie portretu ziemniaczanego króla dostarczyły nam wiele śmiechu i emocji. Wcieliliśmy się także w Argonautów, wykonując liczne zadania: przechodziliśmy labirynt, kopaliśmy złoto, łowiliśmy ryby i odnaleźliśmy skarb. Braliśmy udział w ciekawych warsztatach o dyniach, pszczołach i iluzjach optycznych. Na koniec czekało na nas ognisko z kiełbaskami i pieczonymi ziemniakami.To była wspaniała przygoda, którą długo będziemy wspominać.

            Opracowanie: Anna Piechucka

    • Kontakty

      • Szkoła Podstawowa nr 1 im. ppłka pil. Mariana Pisarka
      • sp1radzymin@radzymin.pl - Dorota Poznańska
      • Sekretariat (nowy budynek szkoły) czynny w godz. 07.30-16.00
        tel. (+48) 22 786-72-79
      • ul. 11 Listopada 2
        05-250 RADZYMIN
        Poland
  • Galeria zdjęć

    • brak danych